středa 30. října 2013

Project life 1

Uff... díky pomoci super ženy Ireny se mi podařilo vytvořit koláž první dvoustrany mého project life. Původně jsem chtěla příspěvek zveřejnit už včera, ale neměla jsem nervy na to, abych si střídavě hrála se Zonerem a s Picasou. Vše jsem tedy zavřela a radši jsem se věnovala tvoření :-) Dnes mi to ovšem nedalo, tak jsem Irenu poprosila o radu a povedlo se :-) 

Project life jsem se zatím rozhodla zpracovávat podle událostí a ne podle týdnů. Od nového roku tento styl možná změním, ale v tom ještě nemám tak úplně jasno :-)

Moje první dvoustrana je z výletu do ZOO Lešná, na který jsem jela začátkem června se svým synovcem Páťou.


Na první dvoustranu jsem použila materiál z balíčku, který jsme dostaly na kurzu v Liberci. Journaling jsem napsala na psacím stroji, který byl v Liberci k dispozici - zapůjčila Didi. Vrátila jsem se o 13 let zpátky, do doby, kdy jsem ve škole na psacím stroji psala. Sice byl tehdy elektronický a ne mechanický, ale ještě to nebyl počítač, ve kterém se dá vše hned opravit :-) Možná ten svůj psací stroj opráším a od mamky dovezu k sobě domů ;-)













Focení stále ještě vychytávám, tak se snad časem doberu k lepším výsledkům :-)

Děkuji za vaši návštěvu a vyhlížejte víkend, už se blíží :-)



3 komentáře:

  1. Leo, máš to parádní. A to se dalo čekat, že precizní Lea bude mít vymakaný PL, že? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné! Držím pěsti na pokračování!

    OdpovědětVymazat