neděle 20. října 2013

Inspirace k challenge - GEOMETRIE

Ještě celých 8 dní máte na to, abyste na email atelier@paperoamo.cz poslali své výtvory do geometrické říjnové CHALLENGE. Na vaše projekty čekají Anička s Pavlínou přesně do 28. října.

Pro dnešní den jsem připavila k této challenge ukázkovou stránku :-)

Každé zadání challenge na blogu Papero amo mě baví! Moc se mi líbí, že každé téma je svým způsobem jiné a velice originální! Moc ráda se vždycky pustím do ukázkové stránky, takže ani geometrické téma jsem nemohla vynechat. To je přeci něco pro mě :-).


Podkladovou čtvrtku jsem zvolila bílou hladkouGeometrické téma jsem na 100 % zvládla použitím šablony od Heidi Swapp. Zrovna mi ji Anička přivezla, tak jsem ji rovnou mohla vyzkoušet. Aby se mi při tupování nehýbala, přilepila jsem si ji k podkladové čtvrtce washi páskou


tupování jsem použila houbičkové aplikátory a Distress inkoust, odstín Vintage Photo. Každý šestiúhelník jsem zvýraznila, samozřejmě podle pravítka :D, černou tenkou fixou. Tím byla geometrie jasně viditelná.


Fotku jsem podlepila kraftovou čtvrtkou a pod ni jsem umístila 2 čtvrtky z podzimní sady Lawn Fawn. No a tady jsem se na chvíli zasekla :) Seděla jsem nad stránkou a nevěděla jak dál… Tak jsem si řekla, že musím někam umístit nadpis a pak se uvidí. A taky že se vidělo! Najednou jsem byla zase odseklá a mohla jsem pokračovat. 

Do pravého horního rohu jsem přilepila trojúhelníčky, které mi zbyly ze čtvrtek přilepených pod fotkou, a doplnila jsem je dřevěnou hvězdičkou. Dále jsem na stránku rozmístila flitry ze stejné kolekce Lawn Fawn , které byly podmínkou. I lísteček v rohu fotky je z této sady flitrů.


Do levé části jsem umístila šestiúhelníkovou svorku ze sady Anne-Marie od Prima marketing.  Pravý dolní roh mi přišel takový prázdný, tak jsem použila razítko ze srpnového creative kitu. Datum jsem natiskla datumovým razítkem z kancelářských potřeb. 
Na závěr jsem použila dřevěné výseky šipek a foťáček.


Děkuji za návštěvu a přeji krásnou neděli!




4 komentáře:

  1. Krásná stránka, Leo. Úžasná fotečka a k ní perfektně sladěné barvy! No a ten nápis je super, to se mi nikdy takhle přesně nepovede natisknout :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Didi, moc děkuji! Na tom nadpisu vůbec nic není... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leo nádherná, krásné barvy a pěkně souměrná, to já taky ráda :-))

    A jak píše Didi, ten nadpis je super, taky jsem si říkala, co je to za samolepky až jsem si vzpomněla, že jsi vlastmě stějně tiskla Zoo Lešná v Liberci - no máš to dokonalé, ostatně jako vždy :-))

    A ty fltry jsou super doplněk, krásně to oživily. Jsme stránku nedělala ani nepamatuju, asi si taky nějakou zkusím :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, Markét! Směle do toho :-)

    OdpovědětVymazat