pondělí 12. srpna 2013

Washi stojánek

Tak už i já jsem podlehla washi mánii :-). Nejdřív jsem si říkala, co všichni pořád s těma páskama mají a teď už to vím! Jsou prostě dokonalé a nikdy jich není dost :-) Kdo nezažil, nepochopí :D
Minulý týden jsem si na poště vyzvedla zásilku s cca 20 ks washi pásek. Pár kousků už jsem měla doma. Naivně jsem si myslela, že pásky budu mít uskladněné v košíčku, který jsem měla možnost si vlastnoručně uplést, a že to bude bezva... Jenže na košíčkové organizaci vůbec nic bezva nebylo. Za prvé se do něj všechny pásky nevešly a za druhé, se v košiku špatně hledalo (a to jsem to radši ani nezkoušela :-)).
Takže jsem sedla k netu a u jednoho šikovného pána jsem si objednala stojan, na který před časem dávala odkaz Verča Vonverka. Vybrala jsem si barvu bílá patina a rovnou osmi tyčkový, protože nebudu přece za měsíc objednávat další, že :-) No a tak doufám, že opravdu nebudu, protože na cestě mám další washi pásky :D Stojánek je moc pěkný, ale pokud váháte, tak tady je pár fotek...

Pro vaši představu je na stojanu 28 ks washi pásek :-) Ani to tak nevypadá, že?



Děkuji za návštěvu!

8 komentářů:

  1. Tak to je super to vidět takto zabydlené. Taky už o něm začínám přemýšlet. Moje ramínko už dávno nestačí :))

    OdpovědětVymazat
  2. Už mám u Vonver ojednáno, myslím že bude muset vézt do Liberce o kufr víc :-))
    Taky jsem jim dlouho odolávala, ale už jsem se nakazila a sbírám a sbírám ..... :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Původně jsem taky chtěla objednávat stojánek přes Vonver, ale Liberec je za dlouho a to bych nevydržela :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lei, moc děkuji za perfektní ukázku a nahlídnutí...já už mám kolem 150 pásek.. a je to opravdu mánie....koukneš po jedné....a pak tě ohromí další a další...nejhorší je...že je to opravdu mánie...a ještě horší je...že se na nás valí nové a nové vzory...:-)... tak jak říkáš musím popřemýšlet...jestli osm tyček nebude málo...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera a zcela Tě chápu :) Při čtení sjem si říkala "jojo přesně" . Tak asi podlehnu také... Ať už nic nevyrábí nebo budu muset chodit do další práce :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Klárko, nestraš s těma novinkama!!! A kdyby se Ti 8 tyček zdálo málo, tak pan Štefan vyrobí větší :-) Zrovna mi to psal mejlem.
    Danko, neváhej!

    OdpovědětVymazat
  7. Lei já vím... já tehdá říkala, že čtyři jsou málo, tak mi vyrobil pětityčkový :-). A to víš, že budou novinky...a bude jich hodně...:-). Danko jak podlehneš, uvidíš...že tě to chytne...já jak jich mám teď na stole tak je rvu všude... tu kousek na balíček...tam kousek do složky.... tam kousek na přáníčko, na stránku...a už to jede...a hlavně za pár korun spoustu muziky. a vyhrajou si s tím i děti.

    OdpovědětVymazat
  8. Haha...vím, o čem mluvíš! O páskách i stojánku... :)

    OdpovědětVymazat