sobota 3. srpna 2013

Srpnový kit creative clubu

Další měsíc za námi a s novým měsícem přichází i nový kit creative clubu Papero amo.
Já jsem opět na stránky použila fotky svého synovce Patrika, protože se mi barevně hodily ke kitu. Tyto jsem nafotila na našem výletě do ZOO Lešná. Bylo krásné počasí, svítilo sluníčko, nikde žádný mráček a ZOO Lešná je moc pěkná. Tady tato fotka zrovna jak ze ZOO nevypadá, ale opravdu je. Páťovi se ze všeho nejvíce líbilo dětské hřiště.





Určitě se nezapomeňte podívat i na ostatní dílka design teamu Papero amo.

Děkuji za vaši návštěvu, užívejte víkend, já utíkám ven :-)

2 komentáře:

  1. Leo, vypadá to úžasně. Mám žluto modrou kombinaci moc ráda a tahle je obzvlášť pěkná.

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, moc děkuji! Já modrou moc nemusím, ale hodně mi pomohla ta fotka :-) Jak kdybych to tušila :D

    OdpovědětVymazat