čtvrtek 1. srpna 2013

Jedna letní

Jak už jsem psala dříve, léto je mé nejmilejší roční období. Nejen kvůli sluníčku a teplu, ale taky proto, že vznikají úžasné fotky! Jednu takovou jsem si před nedávnem musela scrapnout. Je na ní opět můj synovec Patrik, který se sice nechce moc fotit, ale když se podaří jej na pár snímcích zachytit, vždycky se najde nějaká supr fotka :-) Tady mu dělá společnost jorkšírka Elly, která v té době měla jeden den před stříháním a vypadá jako malý medvěd :-)
Stránku jsem opět liftla, originál jak jinak než z Pinterestu.
Jako podklad jsem použila bílou čtvrtku, kterou jsem pocákala Distess inkoustem, odstín Crushed Olive, smíchaným s Gessem. Do této směsi jsem pak nakapala trochu inkoustu v odstínu Vintage Photo a vyšla mi taková trochu hnědá barva, kterou jsem doplnila zelené cákance. Barevné čtvrtky jsou z úžasné sady od Fancy Pants Summer's End. Nápis úžasní je natisknutý malými písmenkovými razítky, štítek jsem vyřezala pomocí šablony. Na dozdobení jsem použila svorky, enamelky, washi pásku, nit a novou vyřezávací šablonu foťáčku.



Děkuji za návštěvu, užívejte léto a foťte, i to je fajn zábava!

Žádné komentáře:

Okomentovat