pátek 30. srpna 2013

Evorpská scrapbooková soutěž - 1. kolo

Před nějakou dobou jsem na Facebooku viděla odkaz na mezinárodní scrapbookovou soutěž The European Scrap Battle. Chvilku jsem váhala, ale nakonec jsem se přihlásila také. Musím přiznat, že mi k rozhodnutí dopomohla Anička :-). Celkem se soutěží v 5 kategoriích. Já jsem se přihlásila pouze do dvou, přání a stránka (card and layouts), protože víc bych opravdu nezvládla. Netrpělivě jsem čekala na zadání... Jaké bylo moje překvapení, když bylo konečně vyhlášeno! Naším úkolem bylo vytvořit dílka v barvách a stylu tohoto blogu. Nejdřív jsem si říkala, že tohle nedám a jak podotkl můj taťka, všechno jsem viděla šedě :D 

Ale nenechala jsem se odradit a tady už můžete vidět mých 50 odstínů šedi, jak jsem si první kolo soukromě nazvala :-)





Opět jsem použila svou kávovou fotku, protože jsem jinou, hodící se, doma neměla a na hledání nebyl čas :-)
Na ostatní stránky se můžete podívat tady.

Přáníčko už jsem vyrobila trochu jednodušší.

 


Na ostatní přáníčka se můžete podívat tady.

Této soutěže se zúčastnily i jiné české scrapařky, tak doufám, že alespoň jedna z nás postoupí do dalšího kola :-)

Děkuji za vaši návštěvu!



Žádné komentáře:

Okomentovat