čtvrtek 11. července 2013

Faux Chalkboard

Na měsíc červen vyhlásila Didi zajímavou challenge s názvem Faux Chalkboard neboli falešná tabule. Moc se mi zadání líbilo, ale jak už to v poslední době bývá, tak jsem nestihla poslat projekt v termínu. I tak jsem si jednu takovou tabuli vytvořila :-). Taky se mi moc líbilo přáníčko, které Didi pro tuto challenge vyrobila jako ukázkové, tak jsem si ho tak trochu liftla :-). Mohla jsem vyzkoušet nové vlaječkové razítko od Aladine.
A tady už je moje zamazaná tabule :-) Z toho špinění bílým inkoustem jsem byla ze začátku malinko nešťastná... však víte... :-)

A když se tak teď dívám, tak bych stejně nesplnila podmínku challenge, protože na své tabuli nemám nic nakresleno ručně :-) No ještě, že jsem to nestihla... ta ostuda... :-)

Děkuji za vaši návštěvu a mějte príma letní víkend (už je za rohem :-)).

6 komentářů:

  1. No úplná krása Leo, škoda, žes to nestihla... To gratulační razítko budu potřebovat :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Leo, máš to moc pěkné. A podmínku jsi splnila. Předpokládám, že kontury vlaječek a hvězdiček jsou nakresleny ručně, stejně tak jako rámeček. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to zajímavě. :) (Čím to, že mne téma tabule neláká ;)...) Líbí se mi Tvé "špinavé", ale přesné provedení.

    OdpovědětVymazat
  4. Mileno, to mě nenapadlo... je to pochopitelně ručně :-) I když je rámeček podle pravítka, ale to se dalo čekat, že :-) Děkuji!
    Petro, asi se Ti ani nedivím :D Děkuji!

    OdpovědětVymazat
  5. Leo moc pěkná tabulka :-))

    Já to taky nestihla a když jsem viděla všechny obrázky a teď tu tvou, tak mě to docela mrzí :-((.

    Nechám si to v záloze :-)

    OdpovědětVymazat