čtvrtek 18. července 2013

Červencový kit creative clubu

Dnes byla na blogu Papero amo zveřejněná druhá várka projektů z červencového CREATIVE KITU. Tady je moje druhá stránka. Tentokrát je mořská a já jsem na ni použila jednu z posledních vyvolaných fotek z dovolené na které jsem byla snad před sto lety :-)) No dobrá... sto let to není, ale 3 roky to budou určitě :-)
Stránku jsem tvořila podle sketche, který jsem si vybrala na Pinterestu.




Nezapomeňte se podívat i na další stránky ostatních členek design teamu Papero amo :-)

Děkuji za vaši návštěvu!

5 komentářů:

  1. Páni, to sis dala! Šití, stočený provázek (perfektní kruh! ;)...), doodling...spousta drobných, zajímavých detailů. Líbí se mi ta letně-svěží barevná kombinace barev. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Petro, to není doodling, ale razítko ;-) Kruh jsem si pochopitelně předkreslila podle vyřezávací šablony, jak taky jinak, že :D
    Moc děkuji!

    OdpovědětVymazat
  3. Ooo, vypadá ovšem velmi "ručně" :D...

    OdpovědětVymazat
  4. Leo, máš to parádně vymakané do posledního detailu. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mileno, děkuji! Se vždycky strašně snažím, ať na PA neudělám ostudu :-)))

    OdpovědětVymazat