úterý 2. července 2013

Červencový kit creative clubu

Máme tady začátek července a s ním i nový kit creative clubu Papero amo.
Já jsem z něj opět vytvořila dvě stránky a první z nich vypadá takto...
K mému velkému překvapení vznikla celkem rychle a nápad na ni mi bleskl hlavou jen tak z ničeho nic... což se mi moc často nestává. Většinou musím nechat volný průběh myšlenkám a nápadům, než se pustím do realizace :-) Ale se stránkou jsem moc spokojená... Při tvorbě jsem sice narazila na malý problém s nadpisem, ale ten jsem co nevidět vyřešila mazaně :-) Chybějící písmenko R jsem nahradila razítkem a na stránce jsem si tak vytvořila zajímavý detail :-)


Na další super projekty design teamu Papero amo se můžete podívat tady.

Děkuji za vaši návštěvu :-)

3 komentáře:

  1. ...a já byla přesvědčená, že hrátky se slovy byl od počátku vtipný záměr! Je to milý detail, oživuje celou stránku a moc mě baví hledat další a další drobnosti. Povedená. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Petro, opravdu to nebyl úmysl :-) A děkuji!

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, úžasný způsob, jak oživit stránku a nahradit písmenko, kterého se nedostává :-) Vypadá to skvěle :-)

    OdpovědětVymazat