neděle 21. července 2013

Červencová challenge na Papero amo

Zadání červencové challenge se mi moc líbilo a hlavně se mi líbí Aniččina stránka v barvách země. Hnědá je prostě má oblíbená. A kdo by čekal, že i já vytvořím stránku v barvách země, tedy hnědé a zelené, tak je vedle :) Já jsem svoji stránku ladila do barvy vody. A proč? Je to jednoduché… léto je mé nejmilejší roční období a k létu voda patří. Navíc jsem zrovna měla doma fotky moře a pláže z Chorvatska, které jsem původně chtěla dát na stránky, které jsem vyráběla z červencového kitu. Jenže se mi nikam nehodily, tak jsem je využila teď. Jako předloha mi sloužil sketch, který jsem našla na Pinterestu.
Na základ jsem použila hladkou bílou čtvrtku, kterou jsem sem tam potřela modrým inkoustem Distress Stain, odstín Broken China. Stejný inkoust jsem použila i přes plastovou šablonu. Na stránku jsem různě narazítkovala mřížkové razítko ze sady od Artemio. Pak jsem potřebovala narazítkovat velký kruh. Pořád jsem nemohla najít nic vhodného, tak jsem zamířila do kuchyně a použila pokličku :). Pod fotky jsem použila zbytek světle modré čtvrtkyod Studio Calico, která mi zbyla z červencového kitu. Na tu jsem kancelářským koníkem (v mém případě krokodýlem) přicvakla bílošedý kroucený provázek od Garn & Mehr a přilepila zbytek černé čtvrtky s bordurovou raznicí.
Pak už jsem různě zdobila… Do rohu jedné fotky jsem přilepila samolepicí vršek se sluníčkem od Basic Grey ze sady Knee Higs. Dále jsem použila razítka hvězdiček, které jsem natiskla na černou čtvrtku, zapekla bílý embossovací prášek a vystřihla nebo jen tak černým inkoustem natiskla na stránku. Stejně tak jsem použila i kaňky a kruhy ze sady razítek od Aladine. Kartonové šipky a ptáčci jsou chipboards od Kety, které jsem obarvila šedou akrylovou barvou.
Jako poslední jsem na černou čtvrtku narýsovala a vystřihla vlaječky, na které jsem natiskla písmenka a zapekla bílý embossovací prášek. Kontury jsem nakreslila bílým gelovým perem. Pod každou vlaječku jsem vystřihla ještě jednu o malinko větší z vellumu. Pod vlaječky jsem přilepila kousek kroucené bílo šedé šňůrky Garn & Mehr a ozdobila šedými puntíkatými svorkami.Celou stránku jsem nakonec dozdobila modrými enamelkamimodrými svorkami  a jednou šedou svorkou.
Přeji vám krásnou letní neděli a děkuji za vaši návštěvu!

Žádné komentáře:

Okomentovat