sobota 1. června 2013

Červnový kit creative clubu

Červnový kit creative clubu Papero amo je úžasně RETRO. Základem celého kitu se stala báječná kolekce Hipster od BasicGrey, která nabízí skvělé barvy a hravé retro vzory. Vyzkoušíte si v něm vellumové samolepky, filmově vypadající acetátovou abeceduzlatavě-kovové svorky, skvěle barevně sladěné provázky od Lawn fawn, trendy flitry a užijete si samostatně neprodejná silikonová razítka a kartičky s českými texty. Je prostě na co se těšit! 

Musím přiznat, že z tohoto kitu se mi tvořilo nejlépe. Byla jsem z něj prostě nadšená a stránky se tvořily skoro samy! Na všechny stránky jsem použila retro fotky, protože jiné se mi k materiálu vlastně ani nehodily :-)










Na další stánky, které vytvořil design team Papero amo se určitě podívejte tady, protože to rozhodně stojí zato!

Děkuji za vaši návštěvu

2 komentáře:

  1. V první chvíli jsem byla v pokušení spočítat všechny šestiúhelníky...ale vzadala jsem to! Je jich MOC. :) Stránky jsou povedené, se spoustou detailů, barevně zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  2. Petro moc Ti děkuju! Ani já je nemám spočítané :-) Rozhodila jsem prvních pár a pak jsem postupně přidávala a přemysťovala, dokud to nebylo oku lahodící :-)

    OdpovědětVymazat