pátek 7. června 2013

Art Journal

Možná si při čtení nadpisu říkáte, jestli jste opravdu na mém blogu :-) Ale ano jste :-)) Já jsem se docela nedávno rozhodla, že si začnu tvořit Art Journal. Když jsem se zmínila Aničce, že si pohrávám s touto myšlenkou, tak prohlásila, že o mě začíná mít strach :-)) V úterý jsem si psala s Didi a její reakce na moje prohlášení byla: "Ženo, ty jsi se snad zbláznila!!!" :-))) Holky mě prostě znají a ví, že tento styl tvoření mi nikdy nebyl blízký... Jenže... nechci zůstat někde zakrněná, tak jdu do toho... :-)))

Ale nastal problém... Art Journal jsem nechtěla dělat z knihy a pořád jsem nemohla sehnat vhodný blok...   V papírnictvích jsem narazila jen na památníčky s pejskama, kočičkama a já nevím čím ještě (navíc byly malé a listy poměrně tenké), na internetu jsem zase nevěděla, jestli zrovna tenhle blok bude vhodný, dokonce jsem poprosila i ženu Irenu, která jela do Ikei, jestli by se mi na něco nepodívala... tímto ještě jednou děkuji!!! a nic... Takže jsem se při večerní četbě knihy rozhodla, že si jej vyrobím sama. Na internetu jsem mrkla na video o knižní vazbě, vytáhla jsem svoji zásobu hladkých bílých čtvrtek a pustila se do výroby :-)

Postup myslím není potřeba popisovat, protože video je dost názorné.



Hřbet "knihy" jsem přetřela lepidlem a zatížila bedýnkou s dřevěnými razítky (neměla jsem dostatek těžkých knih :-)) a nechala zaschnout. Pak jsem přilepila přední a zadní desky, které jsem si uřízla ze zadních desek kroužkových bloků.
Celou "knihu" jsem potáhla scrapbookovým papírem, který mi na zadní straně nevyšel, ale vůbec není poznat, že je nastavený :-)
 Vnitřní desky jsem překryla kraftovou čtvrtkou a mohla jsem zdobit :-)
Ani mi překvapivě celá výroba netrvala moc dlouho a dokonce jsem vše zvládla hned na poprvé :-)

Můj první, vlastnoručně vyrobený Art Journal je na světě!!!

První dvoustrana už je taky hotová, ale o tom někdy příště :-)

Děkuji za vaši návštěvu!



10 komentářů:

  1. Obal super! Jsem zvědavá na pokračování, taky bych Art Journal ráda zkusila, ale nevím jak začít. Když by workshop v Liberci, tak jsem chyběla, inspiraci sbírám na Pinterestu ..... jen nemám odvahu :-) Na vazbu knihy bych si netroufla vůbec. Smekám.

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš ženo, že sis poradila skvěle :-)) Zlaté české ručičky!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem si říkala, jestli jsem se nespletla. Art Journal u tebe. Ale jak tak koukám, bude mu u tebe dobře. Začátek máš za sebou na 1*. Tak už se těším až se pochlubíš vnitřkem. Obdivuji, že ses pustila do vazby. Souhlasím s Iriskou, zlaté české ručičky.

    OdpovědětVymazat
  4. No Leouši, teda čumím jako puk :-) Jsi se teda odvázala... Krásné to máš, ženo, moc se Ti to povedlo. Budu se nedočkavě těšit na hotové stránky. (P.S. když mi pošleš foto na mail dopředu, taky Ti taky pošlu další týden z Project Life :D :D :D)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám všem ženy děkuju!
    Didi... to je tedy nabídka! Hned jak to blejsknu, máš fotky v mejlu! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, Leo, to koukám...ty a špína...jsem móóóc zvědavá na obsah, ale podle titulu jsem v klidu, jistě bude stejně vydařený...nakonec to je přeci jen blok hlavně na zkoušení :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Leo nádhera :-))
    Moc se mi líbí komentář od Helge - ty a špína :-)) Mně to ale tak špinavé nepřijde a myslím , že i uvnitř to budeš míst špinavé nějak něžně a jemně - moc se těším :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Také jsem byla překvapená :-) Lea a Art Journal? :-) Už se moc těším na první dvoustranu.

    OdpovědětVymazat
  9. Leo, smekám pomyslný klobou - svázáno profesionálně! V tomhle ohledu jsi mě zahanbila - můj je dělaný ze staré knihy. A titulka je VELMI slibná. Už takhle se mi Tvůj journal moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je nádhera! :)Moc se mi líbí jak je dělaný.

    OdpovědětVymazat