úterý 11. června 2013

Art Journal - dvoustrana první

Jak jsem slíbila, tak i plním a dnes bych vám ráda ukázala svoji historicky první stranu mého historicky prvního Art Journalu :-)
Nemám moc ráda popisování postupu, protože si nikdy nemůžu vzpomenout co a jak jsem dělala a taky nerada čtu dlouhé popisování čehokoliv :-) Prostě mrknu na obrázky :-) Takže v rychlosti shrnu jen to, co není až tak viditelné... Základ jsem přetřela gessem, pak jsem smíchala gesso s Distress reinkem, odstín Crushed Olive a znovu celé stránky přetřela. Distress inkoustem, odstín Vintage Photo jsem opatinovala okraje a rozmazala, sem tam jsem inkoust mázla i na stránky. Stejným inkoustem jsem narazítkovala puntíkaté razítko od Hero Arts. Bordura i některá písmenka jsou podlepené a obarvené stránky z knihy. No a pak už vidíte samy... velké srdce ručně obarvené a vystřižené, textové razítko a bílá křídová barva, kapky, kolečka, srdíčka z raznice zvýrazněná bílou gelovkou a Glossy Accents, písmenka a černý tenký fix.




Zároveň se musím přiznat, že jsem si stránku tak trochu po... Včera jsem dělala další dvoustranu a vesele jsem si sušila horkovzdušnou pistolí. Najednou se mi stránky nějak k sobě přilepily a při odlepení se mi některé části potrhaly... Teplota byla asi na gesso trochu moc, tak se mi začaly tvořit bubliny a místy i trhance... Některá místa jsem zakryla srdíčky, někde jsou bubliny trochu vidět, ale ve finále je to asi jedno... je to přece "testovací sešit" tak se taková nehodička může stát a já budu poučená pro příště ;-)
Stránky se mi strašně špatně fotily, takže fotky mám jen před "nehodou".

Děkuji vám za návštěvu :-)

5 komentářů:

  1. haha - english nápis!! jsi fakt vtipná sestro, napřed si přijdeš s tím že děláš art journal a teď tam plácneš anglinu. Myslím že seš nemocná :D

    OdpovědětVymazat
  2. Prý nemocná... tsss! Se umělecky a jazykově rozvíjím :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné! :-) Jsem ráda, že už tuším, jak začít. Jen si právě lámu hlavu s tím, jak nezapatlat už hotové stránky..... to je pro mě záhada.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezkej rozvoj! ;) Líbí se mi ve všech směrech, jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat