neděle 23. června 2013

Art Journal - dvoustrana druhá

Jak jsem psala v minulém článku, tak mám hotovou už druhou dvoustranu svého Art Journalu :-)
  Opět jsem stránku potřela gessem. Pak jsem stránku tak všelijak potřela šedou akrylovou barvou. Do mini misteru jsem si dala trochu vody a nakapala Distress inkoust, odstín Dusty Concord a přestříkala přes kolečkovou šablonu. Různě jsem narazítkovala černým StazOnem textové razítko od Hero Arts. Na horní strany jsem nakapala trochu Distress inkoustu a nechala volně stéct. Následně jsem jej musela trochu otřít, protože mi nechtěl zaschnout a při vysoušení horkovzdušnou pistolí jsem si připekla první dvoustanu. Na květinky jsem použila chipboards od Kety, které jsem potřela fialovou a bílou akrylovou barvou a na razítkovala pozaďákem od Hero Arts. Pod některé kytičky jsem umístila kolečka vystřižená ze stránky z knihy. Stonky a lístky jsem vystřihla ze zelené čtvrtky.

 No a pak už jsem doplnila jenom washi pásku, razítko do Kety, pěnová písmenka, perličky a stonky s lístečky jsem obkreslila černou tenkou fixou.

No a to je pro zatím vše :-)
Děkuji za návštěvu a užívejte léto, mé nejmilejší roční období :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat