středa 8. května 2013

Svatební kniha

V sobotu se vdávala moje kamarádka Blanka a já jsem jí šla za svědka :-) Byla to moje premiéra, ale zvládla jsem to. Jelikož svědek se stará na svatbě o zábavu, měla jsem i já tuto povinnost. V jednu chvíli mi připadalo, že jsem jediný svědek, protože ženichův svědek není místní a vše tak nějak zůstávalo na mně. Ale ve svatební den se mi ho několikrát podařilo také zapojit :-).

S budoucí nevěstou jsem se na všem domlouvala, protože sama nemám ráda nepříjemná překvapení. Na dvou věcech jsme se shodly hned, bez jakékoliv předchozí domluvy. Tou jednou byla svatební kniha. A protože jsem na tuto svatbu vyráběla i svatební oznámení, tak jsem se držela stejných barev a téměř i provedení...

Na stůl kolem knihy jsem volně rozložila několik fotek novomanželů, lepidlo v rolátku a fixy. Svatebčané si mohli vybrat fotku, která se jim nejvíce líbila, nalepit do knihy a napsat blahopřání. Kniha měla obrovský úspěch, což mě velice potěšilo :-)

Mé velké poděkování patří Aničce, která mi na Silhouettce vyřezala nápis.

Jedno překvapení jsem si pro novomanžele přeci jenom připravila :-) U šikovné Dáši Kakou jsem objednala svatební lžice, které taky měly úspěch :-)))

Děkuji za vaši návštěvu

3 komentáře:

  1. To je krásný! :-)
    Mě šel za svědka můj brácha...u něj bych s takovou iniciativou počítat nemohla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kniha je krásně jemná...a ze lžic měli novomanželé jistě radost, aby taky ne! :) Prima nápad.

    OdpovědětVymazat