středa 1. května 2013

Květnový kit creative clubu

Dnes byl na blogu Papero amo představen květnový kit creative clubu. Je prostě májový! Já jsem z něj vytvořila dvě stránky a malé přáníčko. Opět mi zůstal materiál na další tvoření :-)
Jako první jsem vytvořila další retro stránku, tentokrát s mamkou...

Na druhou stránku jsem si vybrala fotku se synovcem a čtvrtku s tzv. "plástvovým" motivem, který mě v poslední době hodně baví :-) Mimochodem... to razítko foťáčku je naprosto dokonalé!!!

No a do třetice vzniklo mini přáníčko, na které jsem použila komiksovou bublinu :-) Tenhle nápad mě naprosto nadchnul!

Určitě se podívejte na blog Papero amo, kde najdete hromadu inspirace od ostatních členek design teamu!

Krásný první máj!

1 komentář:

  1. Leo, moc se Ti to povedlo. Zvládlas parádně tři styly.

    OdpovědětVymazat