pátek 5. dubna 2013

Smíšek

V poslední době tvořím snad jenom stránky. Je pravda, že loni jsem stránek moc neudělala, tak si to asi teď vynahrazuju :-). Dokonce jsem si musela koupit i nové album, protože to původní, ač rozšířené o dalších 10 kapes, začíná být plné! Hurá!!! Budu mít první hotové scrapbookové album :-)

Na Pinterestu jsem minulý týden viděla stránku, která se mi moc líbila. "Plástvové" čtvrtky mám doma už snad od loňského jarního Liberce, takže nejvyšší čas je použít :-) Radši se ani nebudu zmiňovat, jak jsem je nemohla najít a nevěděla jsem, jestli jsem si je opravdu koupila nebo jsem si je jenom chtěla koupit :-)) No bylo to drama... :-))
Opět jsem si vybrala fotku svého synovce Patrika. Na stránce jsem použila anglické nápisy, které nepoužívám moc ráda, ale sem se mi úžasně hodily. Svorky od Prima marketing, kroucený motouz od Garn & Mehr, razítka a písmenka od KETY a další a další... no však samy vidíte :-)



Děkuji za vaši návštěvu a mějte krásný víkend :-)

5 komentářů:

  1. Leo, ta se Ti povedla. Je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná stránka, moc díky za možnost nakouknout!

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata já jsem to viděla naživo a je to ještě větší paráda :)

    OdpovědětVymazat