úterý 9. dubna 2013

Miminkovská

Naší milé Didi se narodil chlapeček Adámek a my jsme samozřejmě musely vyrobit přáníčka! Hromadně se vyrábělo na kurzu v Liberci, jenže... ještě jsme nevěděly, že se narodí chlapeček... A já neumím vytvořit přáníčko pro miminko v neutrální barvě a s neurčitým blahopřáním. Navíc, když je to pro někoho, koho znám osobně :-). Takže jsem tvořila až doma, když už byl Adámek na světě. Pořád jsem přemýšlela, jak přáníčko pojmu. Pinterest, věčný zdroj inspirace a nápadů, mi tak trochu opět pomohl a vznikl kočárek

Minulý týden v úterý mě poprosila kamarádka o přáníčko pro její sestru (žije v Německu), která se mělo také narodit miminko. Kamarádka chtěla na přáníčko jméno miminka. Jenže maminka s tatínkem sice věděli, že se narodí chlapeček, ale nemohli se shodnout na jméně, takže jsem opět čekala... Naštěstí ne dlouho, protože se miminko narodilo hned v pátek :-)
Kočárek podruhé...

Děkuji za návštěvu!


Žádné komentáře:

Okomentovat