neděle 14. dubna 2013

ART in heart

Na blogu Papero amo právě probíhá challenge s názvem This is me. Cílem je se trochu seznámit. Většina z nás se sice zná osobně, ale scrapbooková komunita se stále rozrůstá :-). Podmínkou challenge je vytvořit stránku, nejlépe s vlastní fotkou, která vystihuje vaši tvorbu... Já jsem taky jeden takový projekt vytvořila... Jenže jsem chytla první svoji fotku, kterou jsem doma měla a na závěr jsem zjistila, že kromě fotky tohle vůbec nejsem já :-))
A jelikož nesoutěžím, tak mi snad bude odpuštěno...



Děkuji za návštěvu a užijte si zbytek neděle!

5 komentářů:

  1. Leo, asi bych také tak dopadla...vybírám papíry a zdobení k fotce a téměř každá stránka je v úplně jiném stylu...nemám ráda jet v zaběhlých kolejích. Líbí se mi tvůj výběr papírů a barevnost.

    OdpovědětVymazat
  2. Oli, děkuji! A jsem moc ráda, že v tom nejedu sama! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leo, já si myslím, v barvách zas tak mimo nejsi...sice tam nemáš svou fialovou, ale tyrkysová Ti sluší, bílá i hnědá jsou barvy, který používáš často, nápis je pravdivej a všechny ty perfektně vyvedený drobnosti a doplňky - to jsi taky Ty! Já bych to tak kriticky neviděla... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Petro, moc Ti děkuji za milé shrnutí! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s holkama. Petra to skvěle shrnula. Moc hezká stránka!

    OdpovědětVymazat