pondělí 29. dubna 2013

A zase miminkovské...

... a zase pro chlapečka :-) Tentokrát ovšem nenarozeného, takže jsem zvolila na přáníčko neutrální barvy. Co kdyby to nakonec byla holčička, že :-)
Minulý týden odcházela na mateřskou dovolenou kolegyně, tak jsem vyrobila přáníčko, do kterého jsme vložily peníze. Protože jsem chtěla vytvořit obálku, tak jsem nemohla vyrobit obálku :-) Chápete, že :-))) Rozměrově mi totiž obálka, kterou jsem si poskládala, vycházela pouze na čtvercový základ přání.

Děkuji za návštěvu a přeji příjemný začátek nového týdne :-)

3 komentáře:

  1. Leo, to je krásné a originální. Moc pěkná barevná kombinace.

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi, jak jsi to vymyslela - á la chytrá horákyně. ;) Ato razítko ptáčka...to je prostě miminko samo! :)

    OdpovědětVymazat