neděle 17. března 2013

Předělávám - 2. část

Na řadu přišla další stránka, kterou jsem se rozhodla předělat. Původně vypadala takto:
A připadala mi taková nijaká..., takže rozhodnutí bylo jasné :-) Mia v novém "kabátku" :-)
A jak vznikla stránka nová? Čtěte dál...

Jednou se mi tak stalo, že jsem chtěla tvořit a nevěděla jsem co. Taky se vám stává, že zrovna, když na tvoření nemáte čas, tak se vám hlavou honí spousta nápadů a myšlenek a ve chvíli, kdy zasednete k pracovnímu stolu najednouv hlavě úplně vymeteno? To byl přesně tento případ. Brouzdala jsem tedy na internetu, jestli mě náhodou něco netrkne. A jo! Naše únorová guest designérka Marinette na Facebooku zveřejnila březnový sketch ILS. Zrovna jsem se rozhodla, že předělám další stránku, tak proč ne podle tohoto sketche.
Použila jsem čtvrtku ILS jako podklad. Červenou, tmavě šedou a černou od Bazzill BasicsŠedé enamelky od TERESY COLLINS, červený provázek od GARN und MEHR, tmavě červené kamínky od HERO ARTS, samolepku ILS, brads, papírové květinky, šití, závorkovou raznici Fiskars a nadpis je na Big Shotu, šablony Memory Box. Srdíčka jsou výseky z raznice. Většinu materiálu zakoupíte v eshopu Papero amo.
 
Děkuji vám za návštěvu a užívejte slunečnou neděli :-)



2 komentáře: