pátek 1. března 2013

Předělávám - 1. část

Po vzoru Verči Vonverky jsem se i já pustila do předělávání scrapbookových stránek. Není to sice až tak dávno, co jsem zrovna tuto stránku vytvořila... I když... možná už to i dva roky budou a to je v tvořivém světě dávno :-) Obzvlášť pokud se snažíte nezakrnět na jednom místě :-) Prostě jsem s ní vůbec nebyla spokojená, tak jsem se rozhodla stránku od základu předělat.
Původně stránka vypadala takto:
A já jsem ji předělala takto:
Nápad s převázáním stránky přírodním motouzem jsem viděla na Pinterestu, jen jsem si jej malinko upravila :-)


Doufám, že jsem se ve svém tvoření opravdu nezasekla na jednom místě a posun je na nové stránce vidět :-) Ještě mám ve svém albu cca 2-3 adepty na "menší" úpravu.

Děkuji za návštěvu a přeji krásný (tvořivý) víkend

1 komentář:

  1. Je krásná :) taková něžná a ten provázek s květinkami se k fotce velmi hodí :)

    OdpovědětVymazat