středa 13. března 2013

Jarní tulipány

Po zimní stránce jsem se rozhodla přeci jenom jaro přivolat :-) Zimy už mám dost, navíc jsem si koupila nový kabát a nové boty, tak bych se konečně chtěla předvést :-)
Před nějakou hodně dlouhou dobou jsem si objednala u Didi fixy Memento. Nutně jsem je potřebovala, protože se s nimi dají detailně barvit razítka. Jak je mým dobrý zvykem, tak si vždycky pro začátek vyberu hodně světlé barvy. Ani při výběru těchto fixek tomu nebylo jinak... Sadu světlých barev jsem si o víkendu v Liberci doplnila o tmavší odstíny (sice jiné firmy, ale barvy k sobě jdou:-)), takže se při nejbližší volné chvilce pustím do dalších pokusů. Musím hlavně vychytat ty přechody mezi jednotlivými barvami, které se mi ne vždy úplně povedly...
Děkuji za vaši návštěvu a vesele tvořte!

Žádné komentáře:

Okomentovat