sobota 9. února 2013

Projekt podle únorového sketche

Na začátku každého měsíce najdete na blogu Papero amo sketch na daný měsíc. První sketch vypadá takto:
Jakou stránku podle něj vytvořila Anička se můžete mrknout tady.

A já?

Jako základ stránky jsem zvolila bíločervenou čtvrtku Why not? od firmy I lowe SCRAP. Na  zjemnění červené jsem vybrala světlou čtvrtku ze stejné kolekce, kterou jsem ozdobila závorkovou raznicí a umístila na horní okraj stránky.
Fotku jsem podložila bílou strukturovanou čtvrtkou a kouskem stejné čtvrtky, kterou jsem použila na horní okraj stránky.
Na zdobení stránky jsem použila černou bavlněnou krajku. Na místo, kam jsem chtěla krajku umístit, jsem nalepila oboustrannou lepicí pásku a na ni krajku přilepila.
Pak jsem si připravila nadpis. Slovíčko stále je natištěné dřevěnými mini razítečky a černým inkoustem. Slůvko spolu jsem vyřezala na Big Shotu.
Do rohu fotky jsem svorkou připevnila papírové květinky s motouzkem a na závěr jsem různě na stránku přilepila samolepicí kamínky.

Pokus se vám sketch líbí a vytvoříte si podle něj stránku, tak se nám určitě pochlubte třeba v galerii nebo na facebooku.

Děkuji za návštěvu a mějte krásný tvořivý víkend
Vyrobeno pro www.paperoamo.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat