čtvrtek 7. února 2013

Distress kouzlení - 3. část

V poslední době mám kytičkovo-inkoustové období. V překladu to znamená, že k tomu, abych vytvořila nějaké přání vůbec nepotřebuju papíry a čtvrtky s potiskem. Vystačím si s bílou hladkou čtvrtkou od Personal Impressions, distress inkousty různých odstínů a květinovými nebo lučními razítky. Jedno takové přání jsem připravila i pro vás.
Přáníčkový základ jsem zvolila čtvercový, takže jsem tomuto formátu přizpůsobila i velikost bílé čtvrtky. Tu jsem si na řezačce uřízla z každé strany o půl centimetru menší než je základ přání. Na každé straně bílé čtvrtky jsem si vyměřila 1 cm, aby mi na konci vznikl velice efektní bílý rámeček. Tyto okraje jsem přelepila papírky z post-it bločku, aby se mi později při práci s inkousty neobarvily. (Na zakrytí okrajů jsem zkusila použít i tzv. maskovací pásku, ale při jejím odlepování se mi bohužel odlepila i horní vrstva čtvrtky. Takže maskovací páska není pro tuto techniku moc vhodná.) Kruhovou raznicí jsem si vysekla kolečko, které jsem dočasným lepidlem ZIG 2 WAY přilepila do pravého horního rohu. V tomto případě bude sloužit jako „maska“.
Na takto připravenou čtvrtku jsem hnědým distress inkoustem, odstín Walnut Stain, otiskla luční razítko od Hero Arts BLOOMING MEADOW. Stejné razítko jsem na čtvrtku otiskla ještě jednou, ale tentokrát embossovacím inkoustem a posypala bílým práškem Stampendous DETAIL WHITE. Záměrně jsem podruhé motiv natiskla o kousíček vedle než ten první.


Nyní přichází na řadu má oblíbená část, a to barvení distress inkousty. Na spodní část čtvrtky jsem houbičkovým aplikátorem nanesla hnědý odstín Tea Dye, na prostřední zelený Crushed Olive a na horní modrý Tumbled Glass. Obarvená místa jsem lehce pokapala vodou. Jakmile jsem byla spokojená, pomalu jsem odlepila lístečky a kolečko.

Do levého horního rohu jsem černým StazOn inkoustem natiskla razítko od Kety. Okraje čtvrtky jsem přejela ničítkem odTima Holze. Hotovou čtvrtku jsem přilepila na přáníčkový Kraft základ.

Určitě si tuto techniku vyzkoušejte :-), děkuji za vaši návštěvu
Vyrobeno pro www.prettypapers.cz 

2 komentáře:

  1. Leo , tvá přáníčka jsou opravdu nádherná.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow Leo, to je paráda. Přáníčka jsou nádherná.

    OdpovědětVymazat