neděle 3. února 2013

Chvíli posedím...

Po dlouhé době jsem si včera vytvořila stránku. Už pár dní jsem ji měla v hlavě a jen jsem doufala, že se moje představa setká s realitou :-) Musím uznat, že se obě setkaly a já jsem se stránkou moc spokojená:-) Je sice pravda, že jsem si s ní hrála téměř celý den, ale to mi vůbec nevadí... Dokonce jsem po delší přestávce vytáhla i šicí stroj :-)


Děkuji za vaši návštěvu a přeji příjemné tvoření :-)

9 komentářů:

  1. Super stránka s nápaditými detaily. Líbí se mi to šití :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná stránka! Moc se mi líbí to otrhání a šití.

    OdpovědětVymazat
  3. Leo moc krásná stránka. Ten papír je krásný sám o sobě. Máš to bezvadně zpracované.

    OdpovědětVymazat
  4. Páťa je nejhezčí vločkou, co spadla na to sympatické staré dřevo...povedené! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Petro, děkuji moc :-) Krásně napsáno!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná stránka, miluju vločky... a to efektní trhání :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji :-) To trhání mi dalo zabrat :-)

    OdpovědětVymazat