pondělí 14. ledna 2013

Svatební oznámení

Moje kamarádka Blanka se bude v květnu, po asi sto letech :-) vztahu, vdávat. Před časem mě společně s jejím nastávajícím požádali, jestli bych jim nevyrobila svatební oznámení. Samozřejmě jsem měla velkou radost a výrobu oznámení jsem slíbila. Času byla spousta, takže Blanka prohlížela internet a vybírala, co by se jí asi tak nejvíce líbilo. Nakonec si vybrala na serveru Pinterest jedno přání, které bylo sice vánoční, ale nebyl žádný problém jej předělat tak, aby vypadalo svatebně :-) Jen jsem potřebovala vyřezávací písmenkové šablony, ale to bylo záhy taky vyřešeno a na cestě jsem měla šablony od Memory Box. Svatba bude laděna do fialové, takže i oznámení je ve fialovo bílé kombinaci.

A tady už je 42 ks svatebních oznámení pěkně pohromadě :-)
Děkuji za vaši návštěvu :-)

8 komentářů:

  1. Moc pěkná oznámení. Nebolí tě ruka od točení kličkou?

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, děkuji :-) Ruka nebolí, spíš mi oči ujíždí z toho, jak jsem se snažila, aby všechna písmenka byla rovně a uprostřed :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají krásně úhledně v té krabici. Precizní jako vždy!

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoduchá elegance vyžadující naprostou přesnost: zadání přesně pro Tebe! Tahle oznámení jsou vskutku profesionální, Leo. Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna předevčírem jsme na ně myslela - jestli se pochlubíš. A jsem ráda, že jo. Jsou krásná a jemná. Blahopřeju!

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem je sice chválila na živo - ale musím znova! Jsou prostě božský (nebeský?)

    OdpovědětVymazat