sobota 12. ledna 2013

Miminkovské prádélko

Mojí kamarádce se začátkem prosince narodil chlapeček :-) Tento týden tety (čti já a moje kamarádky) koupily dárečky a vyrazily na návštěvu. Samozřejmostí bylo i přáníčko k narození miminka, které jsem vyrobila minulou neděli. Pořád jsem přemýšlela, jaké přáníčko vyrobit. Nakonec jsem si vzpomněla, že jsem kdysi viděla návod od Ekulky na přáníčko s miminkovským oblečením. Sice jsem se u kreslení trochu zapotila a na originál od Ekulky opravdu nemám, ale přáníčko se všem moc líbilo a to je hlavní :-)

Děkuji za návštěvu a vesele tvořte :-)

5 komentářů:

  1. Líbí se mi, že není přeslazené a přesto je jednoznačně pro mrňouska - super! :)
    Obdivuju Tvůj smysl pro detail...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí. Obdivuju Tě, já mimi přání vůbec neumím.

    OdpovědětVymazat