čtvrtek 24. ledna 2013

Květinkové kolíčky

Už před Vánoci jsem si u Didi objednala květinovou vyřezávací šablonu od Sizzix. Toužila jsem po ní dlouho a zrovna v době, kdy jsem chtěla Didi poprosit o její objednání ji najednou naskladnila do eshopu :-) Jakou já jsem měla radost :-) Šablona dorazila, ale nějak mi stačilo vědomí, že ji mám a vyzkoušela jsem ji teprve před pár dny. Už delší dobu jsem si chtěla ozdobit dřevěné kolíčky na prádlo (v Kik jsem koupila 30 ks za 25,--), které jsem viděla na některém blogu, bohužel už nevím na kterém (jestli to bylo zrovna u vás, klidně se hlaste :-)). Vybrala jsem různě barevné ColorCore čtvrtky a pustila se do vyřezávání... Většinu květinek jsem osmirkovala a pár obarvila Distress inkoustem. Omlouvám se za kvalitu této fotky, ale zrovna bylo takové světlo-nesvětlo...
A tady už je moje první várka květinové "zahrádky"

Většinu kolíčků jsem podarovala, jeden jsem si vzala do práce (abych nebyla kovářova kobyla), takže v nejbližší době hodlám vytvořit další květinovou "zahrádku". Kolíčky totiž chci přidávat jako dárečky k objednávkám :-)

Děkuji za návštěvu a mějte se tvořivě :-)

3 komentáře:

  1. Leo, bezva...to já jsem hrozná, šablonu mám doma přes rok a ještě je netknutá :-)...jak říkáš, hlavně, že je doma :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Prima svěží zahrádka! :) Líbí se mi hlavně ta oranžovo-zelená kombinace.

    OdpovědětVymazat