středa 2. ledna 2013

Distress kouzlení - 1. část

Miluju Distress inkousty! Mají široké využití, ale já je nejraději používám na barvení bílé hladké čtvrtky. Před Vánoci jsem měla na zakázku vyrobit pár deníčků a nějak jsem nevěděla jaký základ na ně použít a zrovna mi spadlo oko na oranžové čtvrtky, které vůbec nevyužívám. Není to má oblíbená barva, takže se mi doma spíše povalovaly. Jenže pak jsem vytáhla Distress inkousty v odstínech oranžové a červené a deníček byl na světě. Ovšem, jak už v zimě bývá zvykem, opět nebylo vhodné světlo na focení. A protože se mi tato barevná kombinace hodně líbila, vyrobila jsem podobný bloček...

 Pak jsem se po Vánocích pustila do kombinace fialové a vznikl další bloček...

Pak jsem konečně vyzkoušela růžové odstíny, které jsem si koupila v říjnu na kurzu v Liberci. Nejdřív jsem byla taková dost rozladěná, ale pak inkousty zaschly a barevná kombinace je taky naprosto dokonalá...

No prostě... láska je láska, takže pokračování příště :-)

Přeju vám všem krásný a tvořivý nový rok

5 komentářů:

  1. Leo, moc se Ti to kouzlení povedlo. Já mám oranžovou ráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Leo, tohle jsou moc povedené věci - barevné přechody jsou krásně jemné, plynulé...to chce lehkou ruku a velký cit! Tleskám.

    OdpovědětVymazat
  3. Mileno, Petro moc děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty travní razítka jsou prostě v tvém podání zcela dokonalé. A tvoje kouzlení s Distress taky....

    OdpovědětVymazat
  5. Taky se mi líbí tyhle přáníčka. Nejvíc s motýlem. jemné a krásné. Přechod barev je úžasný!

    OdpovědětVymazat