neděle 6. ledna 2013

Distress kouzlení - 2. část

Jak jsem slíbila v předchozím článku, tak i plním :-) Tady jsou moje další přáníčka, která jsem vyrobila za pomoci Distress inkoustů a mých oblíbených lučních razítek :-) Ovšem musím přiznat, že jsem se nechala inspirovat přáníčky, která jsem viděla na serveru Pinterest...




Děkuji za vaši návštěvu :-)

9 komentářů:

  1. Hmmm, tahle přáníčka jsou krásná! Přesně Tvůj čistý styl. Super!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je paráda! Já mám distressku jenom jednu a pořád mi to s ní nějak nejde... Asi to jdu zase vyzkoušet=)

    OdpovědětVymazat
  3. Leo, přáníčka jsou krásná všechna. A z toho prvního to sluníčko přímo sálá. Opravdu, jako skutečné slunce.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná série přáníček i ta předchozí:o)))

    OdpovědětVymazat