středa 26. prosince 2012

Přání, tentokrát pánská

V polovině listopadu mě poprosila kolegyně, jestli bych nevyrobila přání k 50. narozeninám pro jejího tatínka. Jako jeden z požadavků byl i nápis tatínkovi v maďarštině, z čehož vyplývá, že je tatínek Maďar :-). Nejdřív jsem nevěděla, jak takové slovo do přání zakomponovat, ale pak přiletěl nápad :-). Použila jsem malá dřevěná razítka, která jsem měla doma pár dní a ještě byla skoro zabalená :-). Bohužel jsem tehdy přání vyráběla na rychlo a neměla jsem možnost si jej vyfotit, tak jsem vyrobila podobnou, ale tentokráte českou variantu...

Druhé pánské přání jsem si vyrobila jen tak. U Didi jsem si objednala kovové komponenty - ozubená kolečka od Tima Holze. Když jsem doma vybalovala Didipizzu, tak jsem na druhé straně těchto koleček našla vzkaz od Didi, který zněl: "Co s tím TY budeš dělat?? :-)" No o něco se musím přeci alespoň pokusit :-) Navíc se mi zdá, že taková kolečka jsou na pánská přání naprosto dokonalá :-) Takže tady je můj první "ozubený" pokus...

Děkuji za vaši návštěvu, užívejte volna a vesele tvořte :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat