sobota 29. prosince 2012

Andělská letka

Někdy v listopadu nám, hoplkám od Kukače, navrhla Olinka Helge, že bychom si mohly společně mezi sebou vyměnit sváteční andělské ATC kartičky nebo visačky. Nejdřív jsem si říkala, že vyrobím ATC kartičky. Pak se mi vše v hlavě nějak rozleželo a pustila jsem se do výroby visaček. Přeci jenom rozměr 8 x 16 cm je podstatně větší a tím pádem je více prostoru pro samotnou tvorbu. Nějakou představu jsem si v hlavě vytvořila a mohla jsem se pustit do realizace. Barevnou kombinaci jsem zvolila fialovo-šedo-bílou.


Nejdřív jsem si na bílou čtvrtku natiskla šedým inkoustem notičkový pozaďák. Přes notičky jsem si emobossovacím inkoustem natiskla vločkový pozaďák, posypala průhledným embossovacím práškem a zapekla horkovzdušnou pistolí. Celou visačku jsem obarvila fialovými Distress inkousty (odstíny Milled Lavender, Dusty Concord), dozdobila krajkou, srdíčkem s natištěným andílkem. Teď už zbývalo jen doplnit písmenka, kterými jsem Olince asi malinko zkomplikovala třídění :-). Kartonová písmenka jsem nabarvila šedou akrylovou barvou od Marthy Stewart a přetřela krakelovacím lakem. Pořád se mi zdálo, že bych mohla visačky ještě něčím dozdobit, tak jsem si vyřezala z bílých a šedých třpytivých čtvrtek sněhové vločky a přidala jsem fialové kamínky. Na závěr bílá saténové stužka a andělské visačky byly na světě :-)
Na zbytek andělské letky se můžete podívat na blogu u Olinky.

Ráda bych poděkovala Olince na organizaci a hlavně báječný nápad a všem zúčastněným hoplkám za krásné visačky nebo ATC kartičky. Než je uložím na bezpečné místo, tak si je ještě několikrát prohlédnu, protože stále nacházím nějaké ty vychytávky nebo nápady :-) Těším se na další podobnou výměnu :-)

Děkuji za návštěvu

4 komentáře:

  1. Leo, moc se mi líbila barevná kombinace a využité techniky na pozadí. A počáteční písmenko je fajn, žádná práce navíc s tříděním nebyla :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí fialová. Visačky jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Personifikovaní, osobní strážci v jemné, laskavé barevné kombinaci...díky, Leo! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou moc hezké, jemné, moc se mi líbí barevnost. Lei díky moc!

    OdpovědětVymazat