pátek 2. listopadu 2012

Vánoční visačky

Vánoce se pomalu, ale rychle :-) blíží. Už někdy začátkem září jsem začala vyrábět vánoční přáníčka, protože kamarádka avizovala, že na úřadě, kde pracuje, už se na ně moc těší. Což mě pochopitelně velmi těší :-) K vánočním přáníčkům jsem vyrobila i pár vánočních visaček a tyhle mě prostě dostaly...


Původně jsem si říkala, že je snad do prodeje ani nedám a nechám si je pro sebe. Jenže zatím nemám žádné dárky koupené a až je koupím, tak jich stejně nebudu mít tolik, abych na ně uplatnila všechny vyrobené visačky. Takže jsem nebyla hamoun a všechny jsem tento týden poslala do světa s tím, že když se vrátí, tak budou moje... Už teď vím, že tučňáci se nevrátí určitě, protože si je koupila moje kolegyně (a ještě jich má málo :-)). No a když se nevrátí ani sněhuláci, tak si přece můžu pro sebe nějaké vyrobit... to dá rozum :-))) Všechny předem asi víme, jak to dopadne... prostě kovářova kobyla... :-) Ale třeba překvapím sama sebe...

Děkuji za nakouknutí a vesele tvořte :-)

6 komentářů:

  1. Ty tučňáci a sněhuláci jsou suprový :) Visačky jsou moooc krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, Leo tak ty jsou moooc povedené.

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, přesně takovej styl se mi hodně líbí! :) S dovolením ukládám a nejspíš použiju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak za mě vedou sněhuláci! :) Moc se mi líbí jednoduché, jemné rámečky. Povedené drobnosti!

    OdpovědětVymazat