pátek 16. listopadu 2012

Vánoční přáníčka...

... tak ta teď vyrábím jak na běžícím páse :-) Letos je poptávka opravdu veliká, takže jsem začala vyrábět snad na konci srpna :-) Některá už jsou prodaná, jiná má v práci moje kamarádka a dnes se dozvím, jestli se mi nějaká vrátí nebo ne. Protože jsem jich letos vyráběla opravdu hodně a nápady čas od času docházely, tak jsem inspiraci hledala na internetu (hlavně na Pinterestu). Na ukázku jsem vybrala ta, která se mi líbí nejvíce.








 A na závěr jedna dárková obálka
Musím podotknout, že s výrobou vánočních přání ještě zdaleka nekončím :-)
Děkuji za návštěvu a mějte príma víkend :-)

4 komentáře:

  1. Leo, to je fakt nádhera. To se vůbec nedivím, že Ti miznou pod rukama. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná přáníčka! Kde na ty nápady chodíš :-)

    OdpovědětVymazat