středa 21. listopadu 2012

Vánoční liftík

Moc ráda sleduju videa od Vicky. Každou neděli netrpělivě vyhlížím nové video a musím přiznat, že v každém si najdu nějakou vychytávku nebo inspiraci :-). Po zhlédnutí tohoto videa...
... jsem si musela podobné přání vyzkoušet. Sice jsem místo sprejů Dylusions použila razítkovací inkoust Distress, odstín Broken China, který jsem nanesla pomocí gumového válečku, ale musím si přeci vystačit pouze s tím, co mám k dispozici, protože v tom je právě to kouzlo tvoření :-)

 Děkuji za vaši návštěvu :-)

5 komentářů:

  1. Moc krásné! :) Sněhulák je parádní

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přáníčko a to pozadí je super - efektní a přitom v podstatě jednoduché :-))
    Sněhulák je sladkej :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leo, moc mě ty tvé krásné jednoduchosti baví

    OdpovědětVymazat