pátek 26. října 2012

Zlaté miminkovské

Někdy koncem srpna mi přišel od kolegyně ze sesterské firmy dotaz, jestli bych nevyrobila přáníčko k narození miminka - chlapečka. Na takovém požadavku by nebylo vůbec nic zvláštního... Jenže kolegyně měla jisté požadavky. Jako vzor mi poslala tento odkaz. Podmínky byly dvě: nápis a zlaté ornamenty, protože miminko opravdu dostane zlato. Termín jsem měla do listopadu, takže času dost. Největší problém jsem měla s vytištěním textu. Protože nevlastním tiskárnu, tak jsem musela zajít do copy centra a to mi trvalo hooodně dlouho :-)
Další zádrhel byl v tom, že nemám žádný krucánkový pozaďák. Ale mám skvělou scrapbookovou kamarádku Aničku a ta mi zapůjčila razítko své. Tímto Aničce ještě jednou děkuji :-)
No a tady už je to "zlaté miminko", jak jej nazvala Iriska

Děkuji za vaši návštěvu a užijte si víkend

2 komentáře: