čtvrtek 20. září 2012

Zrcadlení

Když jsem viděla video s touto technikou, tak jsem zrovna měla za chvíli odjíždět na chatu. Celý víkend jsem se nemohla dočkat, až si ji budu moci vyzkoušet :-) V neděli večer jsem zasedla do pracovního koutku a pustila se do první testovací verze. Z výsledku jsem byla nadšená… Jednoduché, ale efektní :-)
Připravila jsem si hladkou bílou čtvrtku Personal Impressions a do její horní poloviny jsem černým inkoustem Memento natiskla razítko od Hero Arts Winter Scene (sice je to spíše zimní razítko, ale pro výsledný efekt se skvěle hodí, navíc po malé úpravě už zimu skoro ani nepřipomíná :-) Stejným inkoustem jsem si ten samý motiv natiskla na acetátovou folii. Tu jsem přiložila na bílou čtvrtku, kterou jsem si otočila tak, aby byly stromy „vzhůru nohama“ a obtiskla. Tím jsem si na čtvrtce vytvořila tzv. zrcadlový odraz.
Pozn.: Pro tuto techniku je nutné použít inkousty na vodní bázi, např. Distress nebo Memento. Tyto inkousty, na rozdíl od StazOn inkoustu, na acetátové folii nezasychají.
Jak už jsem psala na začátku, měla jsem jednu čtvrtku s testovacím vzorkem, který se mi teď náramně hodil. Vytvořila jsem si z něj masku, kterou jsem použila při barvení inkousty. Tužkou jsem si nakreslila linku, která bude tvořit okraj a nůžkami rozstřihla.
Dočasným lepidlem ZIG 2 WAY jsem si nejdříve přilepila masku na spodní část. Pomocí houbičky jsem si zeleným Distressinkoustem, odstín Shabby Shutters, obarvila spodní okraj hlavního motivu. Pak jsem masky prohodila a modrým inkoustemDistress, odstín Tumbled Glass, obarvila spodní část čtvrtky. A máme vlastně takový rybníček, na jehož hladině se zrcadlí stromy :-)
Okraje bílého přáníčkového základu jsem obarvila modrým Distress inkoustem, odstín Broken China. Ze zbytkové čtvrtky jsem si bordurovou raznicí Fiskars APRON LACE vysekla dva proužky. Vše jsem zkompletovala a mám hotovo...

Děkuji za návštěvu a vesele tvořte 


4 komentáře: