sobota 8. září 2012

Vlčí máky

Myslím, že už jsem se minimálně jednou zmínila o tom, že mezi má velice oblíbená razítka patří květinová. Když v diskuzi u Didi vznesla Lenka dotaz, zda by bylo možné objednat razítko vlčích máků od Hero Arts, musela jsem se prostě přidat :o) a nebyla jsem jediná... ani Irena neodolala :o). Původně mělo být razítko dřevěné, ale bohužel se nedalo sehnat, takže nám Didi objednala sadu silikonových vlčích máků. Z razítek jsem měla velkou radost a hned, jak jsem je měla doma, tak jsem je musela vyzkoušet. Jaké bylo moje zklamání, když jsem zjistila, že natištěný motiv ani po cca 5 pokusu není celý, si ani neumíte představit!!! Byla to moje první silikonová razítka od Hero Arts a už na první pohled a dotek byl silikon jiný než na jaký jsem byla u ostatních razítek zvyklá. Naštěstí znám spoustu odbornic, tak jsem je poprosila o radu, která přišla hned vzápětí. Lenka už razítka měla vyzkoušená, takže mi poradila, abych čtvrtku podložila něčím měkkým, nejlépe archem moosgumi (snad jsem to napsala správně) nebo kupičkou papírů. Vyzkoušela jsem moosgumi, ale stále to nějak nebylo to pravé, tak jsem moosgumi podložila kupičkou papírů a konečně jsem byla s výsledkem spokojená :o)


Děkuji za návštěvu a užívejte babího léta :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat