středa 19. září 2012

Narozeninové pozvánky

Narozeninové pozvánky už by měly být na svých místech, tak je můžu ukázat i vám :o). Jak už jsem psala v minulém článku, hodně mě bavila práce s Distress inkousty. Na základě série lučních přání jsem vytvořila i pozvánky na oslavu mých třicátých narozenin. Mezi mé oblíbené barvy patří fialová, kterou jsem se rozhodla použít v kombinaci se žlutou. Když mi přišel objednaný Distress inkoust, odstín Mustard Seed, byla jsem totiž moc mile překvapená sytostí tohoto odstínu. Takže bylo potřeba jej ihned nějak využít :o). Protože jsem se nemohla rozhodnout, jestli je lepší varianta fialovo-žlutá nebo žluto-fialová, vznikly nakonec obě, vždy po dvou kusech. Na oslavu jsem se totiž rozhodla pozvat pouze 4 nejbližší kamarádky (pátá momentálně pracuje v Anglii). Jednak proto, že velké oslavy nemám ráda a taky proto, že na 100 % to bude velice vydařená akcička :o) Holky prostě nezklamou :o))
Až když jsem vyráběla druhou pozvánku, tak jsem si uvědomila, že 3 květinky můžou vlastně symbolizovat mé třicáté narozeniny :o)) Nebyl to záměr, prostě se mi jenom líbil ten nápad. Nemám totiž ráda, když je na jakémkoliv přání uveden věk, ale tady je to tak hezky zakamuflované :o))
Detail žluto-fialové varianty (prostřední obdélník je podlepen 3D čtverečky):

Absolutně nechápu, proč jsem si nevyfotila i druhou fialovo-žlutou variantu!!! Určitě jsem aspoň chtěla :o))
Nicméně nadšena touto barevnou kombinací jsem vyrobila ještě jedno luční práníčko...

Děkuji za vaši návštěvu

4 komentáře:

  1. Leo, pozvánky i přáníčko jsou parádní. Barevná kombinace pěkná veselá. Určitě se moc líbily. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Leo, zajímavá barevná kombinace. Tohle jsou barvy, které nevyhledávám, ale Ty jsi to zvládla na 1!

    OdpovědětVymazat