neděle 16. září 2012

Luční přání

V poslední době jsem úplně propadla Distress inkoustům. Používám je snad pořád. Už ani nevím, kdy naposledy jsem k výrobě přáníčka použila nějakou barevnou nebo potištěnou čtvrtku... Vystačím si s hladkou bílou čtvrtkou a s několika odstíny Distress inkoustů. V poslední objednávce od Didi mi přišla i sada silikonových razítek MEADOW a ihned se zařadila mezi má velice oblíbená razítka :o).
Při brouzdání na stránkách Pinterest jsem narazila na spoustu nádherných přání, která mě inspirovala k vytvoření barevné luční série :o)
Červená... odstíny Spiced Marmelade, Barn Door, Fired Brick

Zelená... odstíny Shabby Shutters, Crushed Olive, Forest Moss (jedno zelené přání jsem prodala minulý víkend na jarmarku, tak jsem musela vytvořit jiné zelené :o))

Modrá... odstíny Tumbled Glass, Broken China, Faded Jeans

A protože mě tohle moc bavilo, vznikly na podobném principu i mé narozeninové pozvánky. Ale o těch až příště, protože jsem je ještě neodeslala a nechci zkazit kamarádkám překvapení (kdyby nááááhodou četly můj blog, jakože si myslím, že nečtou :o)).

Děkuji za návštěvu a tvořte

7 komentářů:

  1. Leo, prohlídla jsem je několikrát odshora dolů a naopak a nejsem schopná rozhodnout se, který se mi líbí nejvíc...jedno hezčí než druhý! Tleskám.

    OdpovědětVymazat
  2. Petro moc děkuju :o) Můj favorit je to zelené :o) Jak taky jinak, že :o))

    OdpovědětVymazat
  3. Také se mi moc líbí a na Pinterest se chodím též inspirovat a kochat. Já makám na vánočních přáníčkách, ale moc mi to nejde, přece jenom raději dělám stránky. Jo a razítka jsou super! Moc se ti to povedlo.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná přáníčka. Všechna. Mým favoritem je červeno žluté. Ale co se mi líbí úplně nejvíc, je kompozice těch přání...

    OdpovědětVymazat
  5. Já se musím taky přidat, přáníčka jsou úžasná a můj favorit je asi to třetí. Ale jenom o fous! A razítka jsou prostě boží...=)

    OdpovědětVymazat
  6. Také se mi moc líbí přáníčka. Jak kompozice, tak i barvičky. Mým favoritem je to zelené, ale taky jenom o fous, všechna jsou parádní. :-)

    OdpovědětVymazat