úterý 28. srpna 2012

Narozeninové překvapení podruhé

Dnes jsem opět měla na poště tajemnou zásilku :o) Překonala jsem svoji dnešní lenoru... No ona to vlastně ani tak není lenora, jak touha vyzkoušet můj nový pracovní stůl, který mám doma už od pátku, ale ještě jsem neměla čas vyzkoušet, jak se na něm tvoří :o)... a vyrazila jsem na poštu. Domů jsem si donesla zásilku s dalším narozeninovým překvapením...
Blok a přáníčko od Ireny...
Přáníčka od Kláry a Petry...
No a včera mě navštívila Anička, která mi přinesla také přáníčko a mou oblíbenou Milku ve vlastnoručně vyrobené krabičce...
Milé ženy, touto cestou bych vám ráda poděkovala za krásné překvapení :o) Udělaly jste mi všechny opravdu velkou radost a jsem moc ráda, že vás mám :o)

2 komentáře:

  1. Milá Leo, pokud Ti přání udělalo aspoň trochu radost, jsem ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jednou vše nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat