sobota 25. srpna 2012

Narozeninové překvapení poprvé

Jak už většina z vás ví, tak dnes slavím své 30. té narozeniny. Ne že bych se jimi chtěla nějak chlubit nebo něco podobného... tento článek píšu z úplně jiného důvodu... Včera jsem si na poště vyzvedla tajemný balíček a v něm jsem měla moc milý dáreček :o) Balíček mi poslala Ilona a bylo v něm ručně - jak taky jinak - vyrobené mini album v mé oblíbené zelené barvě a gumové bonbony Haribo.






Tímto bych chtěla Iloně ještě jednou poděkovat, protože jsem měla fakt velkou radost :o) Albumko je krásné a dokonce i můj taťka ho chválil (moje album, které jsem mu ukazovala v úterý tak moc nechválil :o)) a říkal mi: "Je fakt moc pěkný, klidně to tam napiš." Tak to teda klidně píšu :o)). Fotky jsem pořizovala na chatě a nezdají se mi moc povedené, ale bohužel je dnes celý den zataženo. Prostě ve skutečnosti je album ještě krásnější :o)

Děkuji za návštěvu a úžívejte poslední prázdninové dny
PS: Tuhle sadu papírů budu nutně potřebovat, je totiž úžasná :o)

5 komentářů:

  1. Tak to je krásné překvapení! A já dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám, milá Leo!!!:)))
    bourek

    OdpovědětVymazat
  2. Leo, opravdu moc rádo se stalo. Zažívám ten báječný pocit, pozorovat, když uděláš někomu radost. Je to povznášející a nenapodobitelné. Já děkuji Tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jednou vše jen to nejlepší. Dostala jsi krásný dárek.

    OdpovědětVymazat
  4. Ze srdce přeji také všechno nejlepší. A veřím, že dárek potěšil.

    OdpovědětVymazat