sobota 11. srpna 2012

Na chatě

Přijde mi to docela vtipné, protože tento příspěvek, který se jmenuje na chatě, píšu na chatě :o) Takže právě sedím u stejného stolu jako na fotce :o), ale momentálně jsem tady sama pouze s čivavou Miou, která je také na fotce... jenom není vidět, protože je schovaná pod mojí mikinou :o))
První lednová challenge, kterou Didi vyhlásila byla na téma Ledová krása. K tomuto tématu vytvořila úžasnou stránku Verča - Vonver. Moc se mi líbila kombinace hnědé a světle modré, takže jsem se barevně inspirovala a vytvořila jsem si barevně podobnou stránku.

Také jsem jako podklad zvolila světle modrou čtvrtku s embossovanými puntíky barvy Poolside firmy Bazzill Basics, kterou jsem doplnila čtvrtkami z kolekce Prairie Lane firmy Kaisercraft a bílou čtvrtkou. Na dozdobení jsem použila papírové květinky, svorky, perličky a vlastnoručně vyrobený knoflík


Na nadpis jsem použila kartonová písmenka od Kety, která jsem obarvila Distess inkoustem, odstín Vintage Photo a zvýraznila lakem Crackle Accents.
Děkuji za návštěvu a vesele tvořte :o)

5 komentářů:

  1. Leo, moc pěkná barevná kombinace

    OdpovědětVymazat
  2. Leo, povedená stránka!
    PS: Moc pěkně se usmíváš a Patrik vypadá nadšeně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Petro, děkuji :o)
    Patrik mě totiž tahá za vlasy, ono to tady není moc vidět... Proto tolik nadšení :o))

    OdpovědětVymazat