čtvrtek 30. srpna 2012

Květinky podle rybiček :-)

Nebojte... nezbláznila jsem se :-) To jsem jen před časem viděla video od Vicky a technika mě nadchla, takže jsem si vytvořila podobné přáníčko, ale podle svých možností :-) Použila jsem silikonové razítko malé květinky, které jsem si koupila kdysi dávno v pravěku :-) Bylo to vlastně jedno z úplně prvních razítek, které jsem si pořídila. Po letech upadlo v zapomnění a najednou se mi celkem hodilo :-) Takže jsem se opět přesvědčila, že nemůžu nic vyhodit/darovat/prodat, protože co kdyby se mi to náhodou někdy hodilo :-)))

Vicky a její rybičkové přáníčko:
A tady moje květinkové přáníčko:

Děkuji za návštěvu a užívejte sluníčka :-)

1 komentář:

  1. Moc pěkné přáníčko. Stejnou technikou mám rozdělanou visačku. Je to velmi efektní.

    OdpovědětVymazat