neděle 1. července 2012

Pracovní kout

Račte vstoupit do mé ložnice… Říkáte si, proč zrovna do ložnice, když nadpis je Pracovní kout? Tak čtěte dál…
Svůj pracovní kout jsem si vytvořila v rohu ložnice a svou dnešní podobu získal docela nedávno. Odborníci sice říkají, že v ložnici by pracovna být neměla, jenže můj byt má dispozici 2+kk a v obýváku mám tedy kuchyň :-)
Část scrappomůcek jsem uložila do pojízdného rozkládacího boxu, část do komodičky a část do velké vestavné skříně, čemuž jsem se ze začátku hodně bránila, jenže… pomůcek a materiálu pořád přibývá, takže jiná možnost není. Drobnosti jsou na poličce nebo v závěsném systému. Myslím, že to nebude dlouho trvat a přikoupím si ještě jednu poličku :o) 
Edit: Polička už je přikoupena :o)
Když chci tvořit, musím si vše rozložit na postel a na zem. Večer pak musím vše zase uklidit, abych měla kde spát.
Svorky a průchodky ukládám do plastových boxů na šroubky z Hornbachu. Silikonová a cling razítka mám uložená ve složkách na sběratelské kartičky nebo fotky. Ty jsou zavěšené v šanonu. Razítka na dřevěném stočku jsou uložená v košíku. Perličky, kamínky a propisoty mají své místo v dřevěné bedničce. Zbytky čtvrtek a papírů jsem nově, na základě doporučení od Ireny, umístila podle barev do eurosložek a ty do šanonu.
Vychytávky, které by vás mohly zajímat… Jednu jsem použila na uskladnění stužek. Nápad jsem viděla na jednom blogu, takže není můj. Od kamaráda mého taťky mám spoustu nařezaných kartiček z tiskárny, tak jsem je využila. Pomocí kruhové raznice jsem na dvou stranách kartičky vysekla půlkolečka, namotala stužku a gumičkou jsem jí zabránila v odmotávání :o). Takto namotané stužky jsem uložila do krabice. Stejný způsob uskladnění používám i na krajky.

Další vychytávku jsem si tentokrát vymyslela. Není to nic převratného, ale je to docela praktické. Protože používám houbičkový aplikátor, potřebovala jsem nějakým způsobem uskladnit jednotlivé houbičky. Každou houbičku jsem tedy dala do zip sáčku a na něj nalepila štítek s odstínem inkoustu. Tyto sáčky mám uskladněné ve fialovém plastovém kelímku, který je součástí závěsného programu.
Narodila jsem se ve znamení Panny, takže svůj pracovní koutek udržuju uklizený… jinak to prostě ani neumím :o)


Když jsem před pár měsíci psala tento článek pro blog Pretty Papers, tak jsem netušila, že mi stávající způsob organizace pracovního koutku nebude stačit... Pořád musím kupovat nový a nový materiál :o)) Proto už mám vymyšlenou novou variantu, která se pomalinku začíná realizovat... Ale o tom někdy jindy :o)  
Děkuji za návštěvu a krásnou neděli přeji 

2 komentáře:

  1. V takovém koutku musí jít tvoření samo!

    OdpovědětVymazat
  2. Wow...pekny koutek! Verim,ze pribyva stale vice a vice materialu a pomucek! Ale to by clvekmpotreboval jendu mistnost JEN pro sebe:-) Ale jsme holky sikovne a poradime si! Tesim se na dalsi zmenu pracovny;-)

    OdpovědětVymazat