čtvrtek 19. července 2012

Druhé setkání u Kukače

Na prodloužený červencový víkend nás, už podruhé, pozvala Petra k rybníku Kukač. Na místo setkání jsem dorazila s Pampeliškou Lenkou, která byla tak hodná a svezla mě.

Různé postřehy z tohoto víkendu si můžete přečíst u Tapevy, Didi, Irisky a Helge.

Já vám nabídnu prodloužený víkend zase z trochu jiného pohledu :o)
Když jsem svojí Květou přifrčela k Pampeliškům, tak Lenka zrovna připravovala vynikající oběd... naložené kuřecí masíčko (řádně odblaněné :o)) s kořením na kokosovém mléku s rýží a okurkovým salátem... MŇAM!!! Leni, ten recept budu nutně potřebovat :o)
Ke Kukači Klára přivezla 27,5 frgálů, takže můj jídelníček byl jasný... Kdykoliv jsme frgály nachystaly, cpala jsem se jak praštěná... Zde je foto jako důkaz... Venku je tma, Lenka potřebuje k práci čelovku a já??? ŽERU!!! :o)
Protože pracuju v pivovaru, zajistila jsem pro hoplky naši žhavou novinku ZUBR Yuzu & Limeta. Jak už ve svém článku napsala Didi, pivo jsem ovšem koupila v Hypernově :o)
Při společné tvorbě náhrdelníku jsem si vybrala místo "kolečkové hlavy" budík, což nebyla zrovna dobrá volba a já jsem náhrdelník nedokončila. Alespoň jsem budíkem ozdobila společný Kukač journal. Tady jsou mé dvě stránky... (na druhé fotce je moje stránka vlevo)

Tvorba společného journalu byla moc zajímavá a od Petry to byl vynikající nápad. Po letech bude příjemné si jej prohlédnout a zavzpomínat :o)

Poslední večer jsme opět pouštěly balon přání
Na závěr bych ráda poděkovala všem zúčastněným za báječný víkend a za poskytnutí fotek, protože já jsem si svůj stařičký foťák nevzala.
Těším se na další setkání s vámi :o)

6 komentářů:

  1. Rozhodně jsme Tě v tom žraní nenechaly samotnou :-) Kdo by si nedal takovou dobrotu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jupíííí, ať žijou frgály! Upřímně: byl to jeden z vrcholů celého víkendu! :)))))

    OdpovědětVymazat
  3. :-)))) Pampeliškovi mě teda hodně pobavili, recept Ti určitě dám, a frgále i pivo... všechno bylo super!

    OdpovědětVymazat
  4. Frgály byly pro mě jedinečným zážitkem :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Já s dovolením jen zkopčím odkaz:o)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm, to jste se měly. V dobré závidím :-)).

    OdpovědětVymazat