úterý 10. července 2012

Cestovní deník - část 1.

Na podzim jsem si na 1. libereckém kurzu vyráběla cestovní deník. Protože toho zatím nějak moc nenacestuju, ale doufám, že se to časem změní, tak ležel trochu ladem ve skříni. Nedávno jsem si řekla, že i malá cesta je vlastně takový jistý způsob cestování a vytvořila jsem si první zápis... Poslední květnový den jsem jela do Zlína na 52. filmový festival pro děti a mládež. Nebylo to ani tak kvůli filmům. Na festivalu pracovala moje nová, nejen scrapbooková, kamarádka Anička a domluvila pro Didi dva workshopy a reportáž v televizi. Zlín mám cca hodinku cesty, tak jsem vyrazila se svojí stařičkou, ale pojízdnou Květou (čti luxusní vůz značky Favorit :o)) na menší výlet.
Tady je můj cestovní deník a první zápis...




Nebude to dlouho trvat a do mého cestovního deníku přibude další zápis :o
Děkuju za návštěvu a vesele tvořte :o)

2 komentáře:

  1. Leo, máš úžasný Cestovní deník.
    Zrovna dneska jsem na svém blogu taky vyráběla cestovní deník dovolenkový, zatím jen takový polotovar. Musela jsem se smát, že jsme měly stejný myšlenkový pochody.

    OdpovědětVymazat
  2. Květované Květě to moc sluší ;), těším se na pokračování!

    OdpovědětVymazat