pátek 27. července 2012

Album k narozeninám - potřetí

Tak moje další kamarádka oslavila 30. té narozeniny. Stejně jako Ivet a Leňa i Jaňula dostala své album. Tentokrát se ale musím přiznat, že jsem dárek předávala s cca měsíčním zpožděním. No ostuda... já vím...
Opět jsem jako základ zvolila kartonové album od KETY - Vlnky, které jsem polepila úžasnými papíry ze sady My Mind´s Eye - LOST & FOUND.
Fotky jsem vybrala stejné, jako má v albu Ivet. Bylo to nejrychlejší a nejjednodušší, protože vybrat fotky a upravit je, mi vždycky zabere nejvíce času. Album už je konečně předané, tak se můžu pochlubit i vám :o)








No... teď jsem na řadě já a sama sobě album vyrábět nebudu :o) Takže další kamarádkovské album bude aktuální až za rok a půl.
Děkuji za návštěvu a mějte krásný víkend

5 komentářů:

  1. Je krásně elegantní, místy romantické, ale ne přeslazené - moc se mi líbí a jsem si jistá, že udělalo radost! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jemné a decentní. Moc krásné, povedlo se ti.

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc hezké, jemné, elegantní.

    OdpovědětVymazat