sobota 2. června 2012

Negativní razítka - 2. část

Techniku, kterou jsem použila na další přáníčko, jsem se naučila v listopadu na kurzu v Liberci. Tenkrát nám ji představila Didi. Na bílou hladkou čtvrtku jsem si hnědým Distress inkoustem, odstín Vintage Photo, natiskla textové razítko, přes něj jsem bílým práškem naembossovala otisk negativního razítka a celé jsem to obarvila Distress inkoustem, odstín Antique Linen. Když jsem si prohlížela svůj první libercový pokus, tak si myslím, že tenkrát jsme používaly čirý embossovací prášek. Tuhle variantu taky musím vyzkoušet :o)

Další přáníčko jsem okoukala na Flickru a moc se mi líbilo, tak jsem si jej liftla :o) Na černou čtvrtku jsem bílým práškem naembossovala otisk negativního razítka.

Děkuji za návštěvu a vesele tvořte :o)


Žádné komentáře:

Okomentovat